Jumat, 13 Mei 2011

hirup digeularkeun teu bisa ngageular ku sorangan.

Mangsa nu jadi ciri hirup eta Manusa,

kiwari hese jalmana bener laku dina caritana.
bener carita teu jadi lakuna, bener laku eweuh caritana
kitu kahayang karek sabatas jadi lamunan.
lamunan karek jadi cacaritaan, carita can jadi perwujudan
laku teu mibandaan, dina hirup can ngarasanan eta hirup can jadi kahirupan.
mana aya karasana hirup teu mibandaan eta hirupna sorangan.

raga nyorang langaratan, rasa nu mibandaan dua eta kahirupan,
hirup nyata aya rasaan, nu moal bisa disingkahan,
teu beunang ditongtolerkeun, teu benang di apilaiankeun
eta nyata hirup nu ngahirupkeun,
lain hirup henteu hirup kitu peta matak nyiakakeun.

hirup bener dina faktana, moal bisa dibuni baukeun
narima eta kitu lakuna, mun bener hayang panggih rejeung kabagyaan.
kiwari nu disebut syukuran.

nyata bener ayana eta hirup dijadikeunna,
teu jadi sakahayangna, tapi make aturan dina nyatana,
faktna nu ngageularkeun, kanyatan nu ngadohirkuen,
kitu nyata eta kahirupan bener dijadikeun.

rek kumaha bisa ngabantah mun nyata eta hirup digeularkeun.
teu pisan pisan bisa nolak nu diayakeun anu dijadijkeun
iwal ti narima eta kajadian nu geus pasti aya dina kahirpan.

Prilaku kiwari nu terjadi dina carita

loba loba kalolobaan, carita jadi pamadegan
tapi nyata nu ngadeg eweuh wujudan
teuing kumaha eta pamadegan teu jadi kahirupan.
tapi nyata manehna cumarita, ieu hirup nungturunan
hirup ieu keberlangsungan, manjangkeun dina kahirupan nu bakal datang
kiwari disebut alam kaabadian

tapi nyata nu abadi can jadi katangtuan,
abadi ngawungkul caritaan, katangtuan karek dina wawacan,
cumarita can jadi perubahan, katangtuan can jadi kahirupan
naon maksud eta cumarita di mana teu ngandung tujuan.
paingan hirup eweuh kabagyaan, dohir jadi lamunan,
lamunan teu ngadohir dina eta kahirupan.

ngudag eta tujuan dina carita nu nungturunan.
hirup nyata boga indung bapaan, hirup nyata boga turunan
kitu eta kahirupan teu ngajadi sorangan.

nyarita kacarita malah kiwari di seminarkeun
seminar teu ngarobah eta perlakuan, kur bisa nyaritakeun
teing kumaha eta carita tepi kakiwari can jadi perobahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar